Oferta

Świadczymy usługi consultingowe dla hotelarzy i inwestorów w zakresie przygotowywania koncepcji hotelu, projektowania i aranżacji wnętrz bądź przygotowania wytycznych projektowych i optymalizacji gotowych projektów architektonicznych. Pozyskujemy dotacje ze środków unijny lub kredyty. Wyposażamy i uruchamiamy obiekty. Świadczymy usługi zarządcze, audytujemy i prowadzimy szkolenia w hotelach funkcjonujących.

ico_milestones_consulting_koncepcja_hotelu_01.svg

Koncepcja Hotelu

Przygotowujemy koncepcję hotelu w zakresie oferowanych usług poprzedzoną wnikliwą analizą rynku oraz analizą konkurencji. Opracowujemy optymalny model hotelu biorąc pod uwagę najnowsze trendy, określając właściwy standard i kategorię obiektu.

  • Analiza rynkowa
  • Analiza konkurencji
  • Model hotelu
ico_milestones_consulting_dotecje_unijne_kredyty_02.svg

Dotacje Unijne i Kredyty

Sprawdzamy możliwości finansowania inwestycji i ostatecznie pomagamy wybrać sposób finansowania. Przygotowujemy wnioski o dofinansowanie ze środków unijnych bądź uzyskanie kredytu. Na potrzeby których opracowujemy biznes plan, studium wykonalności, oraz przeprowadzamy analizę efektywności finansowej inwestycji.

  • Wnioski o dotacje ze środków UE
  • Wnioski kredytowe
  • Biznes plan
  • Analiza efektywności finansowej
  • Studium wykonalności
ico_milestones_consulting_projektowanie_optymalizacja_wyposazenie_03.svg

Projektowanie, optymalizacja projektów, wyposażenie

Współpracując z najlepszymi pracowniami i architektami opracowujemy projekty architektoniczne i aranżacji wnętrz hoteli, które charakteryzują się wyjątkowym designem i funkcjonalnością. Dobieramy odpowiednie wyposażenie zwracając uwagę przede wszystkim na funkcjonalność, jakość i wytrzymałość oraz komfort i wygodę gości, zachowując przy tym wszystkie wymogi. Przygotowujemy wytyczne projektowe dla zewnętrznych biur. Konsultujemy i optymalizujemy gotowe projekty architektoniczne pod względem powierzchni, funkcjonalności, ergonomii oraz wymogów kategoryzacyjnych. Przeprowadzamy audyt obiektów hotelarskich pod kątem rozbudowy i modernizacji.

  • Optymalizacja projektów
  • Przygotowywanie wytycznych projektowych
  • Projekty architektoniczne
  • Projekty aranżacji wnętrz
  • Dobór wyposażenia
ico_milestones_consulting_nadzor_inwestorski_04.svg

Nadzór inwestorski

Planujemy inwestycje przygotowując szczegółowy harmonogram prac, co bardzo często pozwala zaoszczędzić inwestorowi czas i pieniądze. Minimalizując wszelkie opóźnienia możemy zaplanować dokładnie wszystkie działania pre-openingowe i samo otwarcie. W praktyce często bez takiego przygotowania jest to bardzo trudne do osiągnięcia. Podczas realizacji inwestycji oferujemy kompleksową opiekę techniczną dbając o jak najlepsze wykonanie prac i zgodność projektem. Pomagamy w uzyskaniu niezbędnych odbiorów i pozwoleń na użytkowanie.

  • Harmonogram inwestycji
  • Nadzór techniczny
  • Wyposażenie
  • Pozwolenia
  • Odbiory
ico_milestones_consulting_pre-opening_05.svg

Pre-Opening

Przeprowadzamy wszystkie działanie i przygotowujemy obiekt do otwarcia. Oferujemy wsparcie w procesie rekrutacji pracowników na wszystkich szczeblach, szkolimy i przygotowujemy instrukcje postępowania dla pracowników. Pomagamy wynegocjować najlepsze warunki z dostawcami i firmami serwisującymi. Zwracamy uwagę na przygotowanie odpowiedniego systemu identyfikacji wizualnej i materiałów informacyjnych oraz reklamowych. Planujemy działania sprzedażowe i marketingowe, wprowadzamy obiekt na rynek przed otwarciem. Opracowujemy politykę cenową i strategię sprzedaży hotelu włączając w odpowiednim momencie przedsprzedaż.

  • Rekrutacje
  • Szkolenia
  • Struktura organizacyjna, instrukcje, procedury
  • System identyfikacji wizualnej
  • Materiały informacyjne i reklamowe
  • Polityka cenowa
  • Strategia sprzedażowa
ico_milestones_consulting_secret_client_06.svg

Secret client

Jak funkcjonuje hotel i jak pracują pracownicy widać najlepiej kiedy nie ma w pobliżu właściciela i dyrektora. Sprawdzamy to w prosty sposób wprowadzając do hotelu tajemniczego gościa, który do końca nie ujawnia swojej tożsamości. Po takiej wizycie powstaje pełny obraz jakości obsługi w postaci raportu, w którym znajdują się również proponowane działania naprawcze i wskazówki rozwojowe w poszczególnych działach Przeprowadzamy badanie jakości świadczonych usług funkcjonujących obiektów począwszy od pierwszego kontaktu gościa z hotelem podczas rezerwacji telefonicznej i korespondencji mailowej poprzez audyt wszystkich obszarów hotelu mających wpływ na to jak ostatecznie hotel zostanie przez gościa oceniony.

  • Raport jakości obsługi
  • Plan naprawczy
  • Wskazówki rozwojowe
ico_milestones_consulting_szkolenia_procedury_07.svg

Szkolenia i procedury

Przeprowadzamy profesjonalne szkolenia całej kadry pracowniczej począwszy od recepcji i działu służby pięter przez dział sprzedaży i marketingu, Spa, dział techniczny aż po management, przygotowując do pracy w hotelu i obsługi gości. Aby ujednolicić standard i jakość obsługi przygotowujemy indywidualnie do każdego obiektu instrukcje stanowiskowe i procedury postępowania.

  • Szkolenia stanowiskowe
  • Instrukcje stanowiskowe
  • Jednolity standard i jakość obsługi